Okos és takarékos: leteszteltük az új Hyundai i20-at

Elődjénél valamivel nagyobb, megbízható és gazdaságos is.
Okos és takarékos: leteszteltük az új Hyundai i20-at

Helykínálat

Az új Hyundai meghökkentően tágas fej- és lábteret biztosít. Egyedül a csomagtartóból foglal valamennyi helyet a hibridtechnika, aminek kapacitása így 262 liter. A tisztán benzines változatban ennél nagyobb, 353 literes.

Biztonság

Közlekedési táblafelismerő, tempomat, fáradtsági figyelmeztetés, vészfék és nyomkövetési segéd is elérhető minden modellhez. A LED-fényszórós csúcsmodellhez ezen felül kiterjesztett asszisztenciacsomag tartozik, ami tolatva parkoláskor a holtteret is szemmel tartja.

Utazási komfort

Alacsonyabb sebességnél kicsit megérezzük az út döccenőit, ám a rugózás az egyre növekvő tempó mellett egyre kellemesebbé válik. A klíma és a fűtés kezelőfelülete analóg, az érintőképernyőt azonban optimálisan, szemmagasságban helyezték el, és kezelni is egyszerű.

Teljesítmény és fogyasztás

A hibridtámogatással sem lesz sebességrekorder a háromhengeres, 100 lóerős motor, ami azonban nagyon takarékosan működik (a gyártó által megadott érték 4,4 liter, mi a teszt során 5,7-et mértünk). Még a sűrű városi forgalomban is megállja a helyét.

Ár és felszereltség

7 millió 750 ezer forintért már klímát, okostelefonnal kompatibilis, 8 colos érintőképernyőt, kábelmentes telefontöltő funkciót, hátsó kamerát és 17 colos alumínium kereketet is kapunk hozzá.

Kapcsolódó cikkek

Hogyan válasszunk autókölcsönzőt?

Hogyan válasszunk autókölcsönzőt?

Minden, amit érdemes tudni a zökkenőmentes bérléshez

Így tuningold a Jeep Wrangler terepjáród

Így tuningold a Jeep Wrangler terepjáród

Egy Jeep Wrangler önmagában is tekintélyt parancsol az utakon, de egy kis törődéssel még egyedibb és sokkal praktikusabb autót kapunk, amiből biztosan nem jön szembe velünk másik.

Íme, a 2021-es év legjobb e-autói - első rész

Íme, a 2021-es év legjobb e-autói - első rész

Minden eddiginél színesebb a kínálat.