Fogyni nem könnyű, de nem is lehetetlen

Egy bizonyos kor után kicsit nehezebben megy a fogyás is, semmiképpen sem szabad azonban feladni, hiszen nem lehetetlen küldetésre vállalkozunk és az egészségünk megőrzése érdekében nagyon fontos, hogy visszanyerjük az ideális testsúlyunkat, hiszen így nagy valószínűség szerint, sok betegség elkerülhet bennünket. Mit ne tegyünk? Ne dőljünk be a fogyókúrás csodaszereknek, hiszen azok nem hogy segítenek, de még kárt is okozhatnak. Egyrészt az összetevőik okozhatnak kellemetlenségeket, másrészt, ahogy abbahagyjuk azok szedését, még az is lehet, hogy sokkal súlyosabbak leszünk, mint amilyenek korábban voltunk. A cikkből kiderül, hogy mit tegyünk az egészséges fogyás érdekében.
Nem olyan egyszerű lefogyni - Fogyni nem könnyű, de nem is lehetetlen -, de kellő akarattal, sikerülhet.

A testmozgás kulcsfontosságú

Nem lehet csakis az egészséges táplálkozástól elvárni, hogy olyan alakunk legyen, mint korábban. Az egészséges étkezés mellett, a sportnak is fontos szerepe van. A testünknek nem csak kardio edzésre, hanem súlyzós edzésre is szüksége van a fogyáshoz, és az ideális alak megtartásához. A súlyemelés azért is nagyon fontos, mert ez gyorsítja az anyagcserét, illetve izmosít is, ami nagyon jól jön, ha kicsit lefogyunk, hiszen mindenki karcsúbb és izmosabb testre vágyik.

Csökkentsük a stresszt

A stressz is oka lehet annak, ha képtelenek vagyunk lefogyni. Amikor stresszhelyzetben vagyunk, akkor a szervezetben egy kortizol nevű hormon szabadul fel, ez viszont megnövelheti a cukros és zsíros ételek iránti vágyat. Ez a folyamat pedig megnövekedett hasi zsírt eredményez. Próbáljunk minél kevesebbet idegeskedni, vagy stresszkezelő technikákat elsajátítani.

A vízivásról, a folyadékfogyasztásról se feledkezzünk meg

Sokan elfelejtenek rendszeresen inni, pedig a szervezetünknek rendszeres folyadékfogyasztásra van ahhoz szüksége, hogy a funkciói megfelelően működjenek. A víz, a fogyásban is a segítségünkre lehet. Hogyan? Az agyunk jelez, amikor a testünknek vízre, folyadékra van szüksége. Mi ezt a jelzést gyakran összekeverjük az éhséggel, és akkor is eszünk, amikor a szervezetünknek csupán egy pohár vízre lenne szüksége. Amennyiben ezekre a jelzésekre vízivással reagálunk, úgy kevesebb nassolnivalót fogyasztunk, és ez is segíthet a fogyásban. A megfelelő hidratálás, az edzésben is a segítségünkre lehet, hiszen a víz segít a fáradtság leküzdésében, így nagyobb energiával vethetjük bele magunkat az edzésekbe.

Fogyasszunk jó zsírokat

Az egészséges zsírok – olívaolaj, avokádó, olajos halak – nagyon hasznosak az egészség megőrzése szempontjából. A jó, vagy más néven, telítetlen zsírok, csökkentik a koleszterinszintet, éppen ezért pozitívan hatnak a szív egészségére. Ezek a zsírok az emésztésre is jó hatást gyakorolnak.

Kapcsolódó cikkek

Egy szakács sosem rendelne étteremben ezt az öt ételt

5 étel, amiket egy szakács sosem rendelne étteremben

Akadnak olyan fogások, amiket jobb messziről elkerülni, ha jót akarunk magunknak.

Néhány edzés előtti lépés - Edzés előtti lépések – megkönnyítheti az edzést.

Edzés előtti lépések

Az edzésre alaposan fel kell készülni. Nem csak lelkileg. A megfelelő ruházat is lényeges, hiszen nem csak a kényelmünket szolgálja, de kellő biztonságot is ad.

A férfiaknak kell néhány tipp -, A férfiak mumusa: vásárlás- hogy hatékonyabban tudjanak vásárolni.

A férfiak mumusa: vásárlás

A férfiak nem szeretnek vásárolni, legalábbis a többségük már akkor is rosszul van, ha csak ül és várja, hogy a barátnője minden fontos dolgot beszerezzen. Mutatjuk, milyen hibákat követhetsz el, ha csak úgy céltalan vásárolsz.