Nem szereted az edzőtermet? Akkor ez az 5 sport neked való!

Nem minden férfi szeret egy edzőteremben izzadni és nyögdécselni a súlyok alatt. Miért ne választhatnál valami egészen más sportot, mint a nehéz súlyok emelgetését? Hiába határozza el valaki a barátaival, hogy rendszeresen eljár velük focizni, ha ő alapvetően egy introvertált személyiség, aki nem bírja a csapatsportot. Csak nézni. De azt nagyon. Milyen lehetőségek vannak számodra az edzőtermen kívül? Mutatunk most ötöt.
Ha nem szereted az edzőteremet, válassz más sportokat.

1. Falmászás erősítésre

Férfiak körében egy kedvelt sport a falmászás. Nem csak azért, mert remekül izmosítja a végtagokat, de talán az egyik olyan sport, amelyik eredményesen tereli el a gondolatokat a napi gondokról, hiszen nagy koncentrációt és odafigyelést igényel. Ez a sport a teljes testet edzi, hiszen nem csak a fizikai, hanem a mentális egészségre is pozitívan hat. És nem utolsó sorban remekül oldja a stresszt is. A falmászás helyett, a sziklamászást is választhatod.

2. Görkorizás egyedül, vagy barátokkal

A görkorizás lehet magányos, de közösségi sport is. Ez a sport hihetetlenül izmosítja a lábakat és nagyon jót tesz a szív - és érrendszer egészségének. Ez a sport a tüdő kapacitását is növeli. A karedzésről se feledkezz meg, ha ezt a sportot választod. Erre az otthoni súlyzós edzést is választhatod.

3. Evezőpad otthonra

Az evezőpad elsősorban a férfiak körében örvend nagy népszerűségnek. Ezzel a sporttal nem csak fogyni lehet, de erősíti a kar, a hát és a has izmait is, illetve alaposan megdolgoztatja a combfeszítő izmokat.

4. Fuss a természetben egyedül

A magányos farkasok imádnak egyedül edzeni. A természetben történő futás éppen az ilyen típusú férfiakhoz passzol. Az erdő nyugalma, a csend, a friss illatok, mind-mind lehetővé teszik, hogy a saját tempódban és olyan környezetben sportolj, ahol feltöltődhetsz, ahol elmerülhetsz a gondolataidban, és ami még izmosít is.

5. Ha szeretsz csapatban játszani, focizz vagy kosarazz

Ha szeretsz a barátaiddal lógni és velük együtt mozogni, de nem edzőtermi edzésre vágysz, akkor focizzatok, vagy kosárlabdázzatok. A csapatsportok sok mindenre megtanítanak, többek között arra is, hogy ne mindig saját magadat helyezd előtérbe és azt is, hogy milyen a csapat tagjaira odafigyelni, egy csapattal együttműködni és olyan lépéseket megtenni, ami nem csak a saját érdekeidet szolgálja, hanem az egész csapat érdekeit. Nem mellesleg, így a barátaiddal is lehetsz, sportolsz is, azaz izmosodsz, a szociális kapcsolataid is erődnek, azaz két legyet üthetsz egy csapásra.

Kapcsolódó cikkek

Ha nem szereted az edzőteremet, válassz más sportokat.

Nem szereted az edzőtermet? Akkor ez az 5 sport neked való!

Nem minden férfi szeret edzőterembe járni. Számos más sport közül is válogathatsz, ha nem szeretsz közösségben edzeni és még a barátaid társaságára sem vágysz, amikor sportolsz, csakis a magányra, az egyedüllétre.

Néhány szabály - 5 szabály az otthoni munkavégzéshez -, hogy könnyebben menjen a home office.

5 szabály az otthoni munkavégzéshez

Az otthoni munka nem arról szól, hogy akkor most már lazíthatunk. Sőt, aki otthon dolgozik nagyon is tisztában van vele, hogy néha mennyire nehéz betartani azokat a bizonyos szabályokat. Adunk néhány tanácsot, hogy könnyebben menjen az otthoni munkavégzés

Az agyunkat is edzeni kell - Ne csak a testedet tartsd edzésben, az agyadat is élesítsd! 4 tipp az agy trenírozására – nem csak a testünknek van szüksége erre.

Ne csak a testedet tartsd edzésben, az agyadat is élesítsd! 4 tipp az agy trenírozására

Nem csak a testünket, az agyunkat is trenírozni szükséges, hiszen az agyunk is öregszik és tennünk kell ellene.