3 gyakorlat, amelyet eszköz nélkül is végezhetsz

Ha eddig nem mozogtál, itt az ideje elkezdeni. Nem lehet többé kifogás, hogy valamilyen eszközre van szükséged, hiszen a most következő gyakorlatok elvégzéséhez egyáltalán nem lesz szükséged semmilyen eszközre, csakis saját magadra. Ideje el kezdeni mozogni.
Eszközök nélkül is lehet - 3 gyakorlat, amelyet eszköz nélkül is végezhetsz – edzeni.

Amennyiben ezeket a gyakorlatokat rendszeresen végzed, úgy hamarosan látni fogod az eredményeket. Lássuk is, hogy milyen gyakorlatokról van szó, mely gyakorlatok segítenek abban, hogy megerősödj, sőt még az izmaidon is látszani fog, hogy újra mozogsz, sportolsz.

A plank gyakorlat is erősít

A plank gyakorlathoz sem kell semmiféle segédeszköz, vagyis holnaptól ezt is gyakorolhatod. Vedd fel az alap fekvőtámasz pozitúrát, csak ebben az esetben a kezed helyett, támaszkodj az alkarodra. A két lábad legyen egyenes, tartsd azokat összezárva és támaszkodj meg a lábujjaidon.

Kissé emeld meg a csípődet, úgy, hogy az egész tested egy egyenes vonalat alkosson. És akkor kezdődjön is a gyakorlat. Kezdetben próbáld rövidebb ideig megtartani a pozíciót, majd ahogy erősödsz, úgy kitolhatod ezt az időintervallumot.

A kitöréshez is csak kitartás kell

A gyakorlathoz vedd fel az alap pozíciót, azaz állj egyenesen, a lábujjaid nézzenek előre. Lépj egy nagyot előre, sarokkal érkezz a talajra. Ügyelj arra, hogy mindkét lábadnál egy-egy derékszög legyen. A hátul lévő lábad nyugodtan érintse a talajt. A törzsed maradjon egyenes. Majd lépj vissza a kezdő pozícióba, aztán ismételd meg a gyakorlatot a másik lábaddal is.

A fekvőtámaszt eszköz nélkül is végezheted

Akár férfi vagy, akár nő, a fekvőtámasz, mint mozgásforma, akkor is jól jöhet, ha nyaralni mégy és a szállodában nincs edzőterem. Vedd fel az alap pozíciót. A karod legyen kinyújtva, ügyelj arra, hogy a testeddel, a hátaddal ne homoríts és ne is domboríts, a két karod is legyen egyenes és vállszélességnél kicsit távolabb helyezd a két kezedet egymástól.

Támaszkodj meg a lábujjaidon. Lassan engedd le a testedet a talaj irányába, közben vegyél egy mély lélegzetet. Ügyelj arra, hogy a tested maradjon egyenes, feszítsd meg a fenék izmaidat. Mindvégig lefelé nézz, ne jobbra, ne balra és legfőképpen ne nyújtogasd a nyakad. Majd amikor a mellkasod majdnem érinti a talajt, akkor „küzdd fel magad” az eredeti pozícióba, miközben kifújod a levegőt és elernyeszted az izmaidat.

Kapcsolódó cikkek

A tünetek enyhíthetők - A krónikus fáradtság leküzdése természetes módszerekkel – mégpedig természetes módszerekkel.

A krónikus fáradtság leküzdése természetes módszerekkel

A krónikus fáradtság számtalan tünettel jár együtt. Ez a betegség sok esetben nehezíti meg a betegségben szenvedő életét és sokan még csak nem is sejtik, hogy ez a betegség áll a tüneteik hátterében. Mutatjuk a tüneteket és néhány természetes módszert a t

A rendszeres edzés - A testmozgás pozitív hatásai az immunrendszerre – megvédhet a betegségektől.

A testmozgás pozitív hatásai az immunrendszerre

A testmozgásnak nagyon fontos szerepe van az immunvédelemben. Azok, akik rendszeresen edzenek, kisebb eséllyel lesznek betegek, mint az inaktív életmódot előnyben részesítő emberek. A cikkben bemutatjuk, a testmozgás, immunrendszer egészségére gyakorolt h

Természetes módszerekkel is - 5 természetes, vérnyomáscsökkentő módszer – csökkenthetjük a magas vérnyomást.

5 természetes vérnyomáscsökkentő módszer

A magas vérnyomás, évekig, szinte észrevétlenül támad. Éppen ezért jó, ha megelőzzük ezt az egészségügyi problémát. Mivel érhetjük el, hogy a vérnyomásunk a normális tartományban maradjon? A cikkből kiderülnek a válaszok.