3 egészséges turmixital – mind a három gyorsan elkészül és még finom is

Az egészséges táplálkozás fontos, hiszen ez az alapja az egészségünk megőrzésének. Nem hiába mondják, hogy az vagy, amit megeszel. Voltaképpen csak ki kell próbálni az egészséges táplálkozást és meg kell tapasztalni, hogy mennyivel fittebben ébredünk reggelente, ha egésznap csak egészséges ételeket veszünk magunkhoz. A napi pörgést is sokkal jobban bírjuk, ha nem a nehéz, zsíros ételeket részesítjük előnyben. A turmixitalok jól jöhetnek uzsonnára, tízóraira, de edzés előtt és edzés után is nagy hasznukat vesszük. A cikkben, három, egyszerűen elkészíthető és nagyon finom turmixról olvashatsz.
Az egészségünk érdekében - 3 egészséges turmixital – mind a három gyorsan elkészül és még finom is – igyunk turmixokat.

1. Mangós turmix kókusztejjel

A mangós turmixital hozzávalói: 2 érett mangó, 1 csésze kókusztej, 2 dl natúr joghurt, ½ csésze málna, díszítésnek chia mag és 2-3 levél citromfű.

Hogyan készítsd el? A turmixital elkészítése nagyon egyszerű. Készítsd elő az alapanyagokat, mosd meg, hámozd meg és szeleteld fel a hozzávalókat, majd a díszítőelemeken kívül, minden egyes hozzávalót dobálj a turmixgépbe. Öntsd át az egészet egy pohárba. Az ital tetejét szórd meg chia maggal és díszítsd azt citromfű levelekkel.

2. Spenótos-banános ital

A spenóttól sokan tartanak, pedig turmixitalokhoz is ideális választás. Két antioxidáns vitamint is tartalmaz. Ez az E-vitamin és a C-vitamin, amely vitaminok hatékonyan kötik meg a káros hatású szabadgyököket, így védelmezve bennünket a betegségektől. A spenót, vasban is bővelkedik, így aki vérszegénységben szenved, mindenképpen fogyassza ezt a növényt rendszeresen.

A spenótos-banános ital hozzávalói: 1 nagy marék spenót, 1 közepesen érett banán, 1 teáskanál méz, 1 csésze növényi tej, fél citrom leve, chia mag és néhány banánkarika. Hogyan készítsd el? Turmixold le a megmosott spenótleveleket és az érett banánt a növényi tejjel együtt. Majd öntsd át az egészet egy pohárba. Végezetül szórd meg a tetejét chia maggal és díszítsd az italodat a banánkarikákkal.

3. Fekete áfonyás- papaja turmixital

A fekete áfonya az egyik legjobb antioxidáns forrás. A szem egészségét is védi, illetve csökkenti a szervezetben kialakuló gyulladásokat is.

A fekete áfonyás - papaja turmixital összetevői: 1 nagyobb érett papaja, egy csésze fekete áfonya, kókusztej, őrölt kendermag és díszítésnek 2-3 mentalevél.

Hogyan készítsd el ezt az italt? Készítsd elő turmixolásra a papaját, a fekete áfonyát és a kókusztejet. Majd öntsd át az egészet egy pohárba. A tetejére szórj őrölt kendermagot és díszítsd az italt a mentalevelekkel.

Kapcsolódó cikkek

A fehérjehiány - A fehérjehiány 4 szembetűnő tünete – sok kellemetlen tünetet okozhat.

A fehérjehiány 4 szembetűnő tünete

A táplálkozásunkat úgy kell kialakítani, hogy megfelelő arányban fogyasszunk zsírokat, szénhidrátokat és fehérjéket. Amennyiben nem fogyasztunk elegendő fehérjét, úgy nagyon sok tünettel kell szembenéznünk.

A természet segít nekünk gyógyulni – Betegségek leküzdése természetes módszerekkel.

A természet segít nekünk gyógyulni – Betegségek leküzdése természetes módszerekkel

A természet patikája, sok betegség leküzdésében a segítségünkre lehet. Miért fordulnál a gyógyszerekhez, ha más módszerekkel is sikeresen meggyógyulhatsz?

Mi is sokat tehetünk - 5 tipp a jó egészséghez – az egészségünk megőrzése érdekében.

5 tipp a jó egészséghez

Ahhoz, hogy sokáig éljünk, az egészséges életvitelt szükséges szem előtt tartanunk. Mégis, milyen tényezők játszanak szerepet az egészség megőrzésében? Mit tehetünk, hogy szép, hosszú életkort éljünk meg? A cikkből kiderülnek a válaszok.