3 egészséges turmixital – mind a három gyorsan elkészül és még finom is

Az egészséges táplálkozás fontos, hiszen ez az alapja az egészségünk megőrzésének. Nem hiába mondják, hogy az vagy, amit megeszel. Voltaképpen csak ki kell próbálni az egészséges táplálkozást és meg kell tapasztalni, hogy mennyivel fittebben ébredünk reggelente, ha egésznap csak egészséges ételeket veszünk magunkhoz. A napi pörgést is sokkal jobban bírjuk, ha nem a nehéz, zsíros ételeket részesítjük előnyben. A turmixitalok jól jöhetnek uzsonnára, tízóraira, de edzés előtt és edzés után is nagy hasznukat vesszük. A cikkben, három, egyszerűen elkészíthető és nagyon finom turmixról olvashatsz.
Az egészségünk érdekében - 3 egészséges turmixital – mind a három gyorsan elkészül és még finom is – igyunk turmixokat.

1. Mangós turmix kókusztejjel

A mangós turmixital hozzávalói: 2 érett mangó, 1 csésze kókusztej, 2 dl natúr joghurt, ½ csésze málna, díszítésnek chia mag és 2-3 levél citromfű.

Hogyan készítsd el? A turmixital elkészítése nagyon egyszerű. Készítsd elő az alapanyagokat, mosd meg, hámozd meg és szeleteld fel a hozzávalókat, majd a díszítőelemeken kívül, minden egyes hozzávalót dobálj a turmixgépbe. Öntsd át az egészet egy pohárba. Az ital tetejét szórd meg chia maggal és díszítsd azt citromfű levelekkel.

2. Spenótos-banános ital

A spenóttól sokan tartanak, pedig turmixitalokhoz is ideális választás. Két antioxidáns vitamint is tartalmaz. Ez az E-vitamin és a C-vitamin, amely vitaminok hatékonyan kötik meg a káros hatású szabadgyököket, így védelmezve bennünket a betegségektől. A spenót, vasban is bővelkedik, így aki vérszegénységben szenved, mindenképpen fogyassza ezt a növényt rendszeresen.

A spenótos-banános ital hozzávalói: 1 nagy marék spenót, 1 közepesen érett banán, 1 teáskanál méz, 1 csésze növényi tej, fél citrom leve, chia mag és néhány banánkarika. Hogyan készítsd el? Turmixold le a megmosott spenótleveleket és az érett banánt a növényi tejjel együtt. Majd öntsd át az egészet egy pohárba. Végezetül szórd meg a tetejét chia maggal és díszítsd az italodat a banánkarikákkal.

3. Fekete áfonyás- papaja turmixital

A fekete áfonya az egyik legjobb antioxidáns forrás. A szem egészségét is védi, illetve csökkenti a szervezetben kialakuló gyulladásokat is.

A fekete áfonyás - papaja turmixital összetevői: 1 nagyobb érett papaja, egy csésze fekete áfonya, kókusztej, őrölt kendermag és díszítésnek 2-3 mentalevél.

Hogyan készítsd el ezt az italt? Készítsd elő turmixolásra a papaját, a fekete áfonyát és a kókusztejet. Majd öntsd át az egészet egy pohárba. A tetejére szórj őrölt kendermagot és díszítsd az italt a mentalevelekkel.

Kapcsolódó cikkek

A spenót - Spenótos turmix és a spenót pozitív hatásai – nagyon hasznos a szervezet számára.

Spenótos turmix és a spenót pozitív hatásai

A spenót az egyik legegészségesebb táplálék a világon. Illeszd rendszeresen az étrendedbe, mivel így számtalan előnyét kiélvezheted. Mutatjuk is, hogy melyek ezek!

Eszközök nélkül is lehet - 3 gyakorlat, amelyet eszköz nélkül is végezhetsz – edzeni.

3 gyakorlat, amelyet eszköz nélkül is végezhetsz

Vannak olyan helyzetek az életünkben, amikor nem tudunk elmenni az edzőterembe, azonban nem akarunk egyetlen edzést sem kihagyni. Most ahhoz adunk tippeket, hogyan lehet eszközök nélkül is karban tartani a testünket.

A rendszeres edzés - A testmozgás pozitív hatásai az immunrendszerre – megvédhet a betegségektől.

A testmozgás pozitív hatásai az immunrendszerre

A testmozgásnak nagyon fontos szerepe van az immunvédelemben. Azok, akik rendszeresen edzenek, kisebb eséllyel lesznek betegek, mint az inaktív életmódot előnyben részesítő emberek. A cikkben bemutatjuk, a testmozgás, immunrendszer egészségére gyakorolt h