Mire figyelj, mielőtt edzőtermi bérletet veszel?

Igaz, már elmúlt az újévi fogadalmak ideje, de sokan évközben kapnak észbe, főként tavasz végén és nyár elején, hogy túl sok plusz kilót szedtek fel a téli hónapokban és nyárra, a strandszezonra, mindenképpen szeretnének lefogyni. Nem könnyű meghozni ezt a döntést, a sportolással kapcsolatos lépéseket pedig még nehezebb megtenni. Persze vannak olyan emberek, akiket az érzelmeik vezérelnek, és ahogy kigondolták, hogy le akarnak fogyni, már rohannak is a legközelebbi edzőterembe, hogy minél hamarabb megszabaduljanak a súlyfeleslegtől. Mielőtt belevágnál a fogyókúra projektbe, jó, ha tudsz egy-két dolgot, mert ezek segíthetnek abban is, hogy alaposan átgondold, hogy valóban ezt akarod, vagy csak egy hirtelen fellángolás volt az életmódváltás.
Ha van elég kitartásod - Mire figyelj, mielőtt edzőtermi bérletet veszel?- akkor vágj bele az életmódváltásba.

A bérlet olcsóbb

Akármennyi alkalommal is edzel egy héten, mindenképpen jobban megéri bérletet vásárolni, mint minden egyes alkalommal fizetni azért, hogy az edzőteremben mozoghass, hogy megpróbáld leadni a súlyfelesleget. Ha valóban nagyon elszánt vagy, ha ismered önmagad és tudod, hogy nem csak egy –két hétig leszel kitartó, akkor az éves bérletet kifizetőbb megvenni, hiszen így éves szinten nagyon sokat spórolhatsz.

Készíts tervet

Attól, hogy még eljárunk edzeni egy edzőterembe, nem fogjuk tudni, hogy milyen gyakorlatok segítenek a hatékony fogyásban. Határozott tervekkel indulj neki a céljaid megvalósításának, de akár még személyi edző segítségét is kérheted. A személyi edző egy olyan edzéstervet készít számodra, ami személyre szabott, ami csak téged állít fókuszba. Az ő segítsége erőt is ad, hiszen lesznek időszakok, amikor nem mozdul semerre a mérleg nyelve, nem mutat kevesebb kilót a mérleg, de akkor sem szabad feladni. A személyi edző lelkileg is a támaszod lehet, amellett, hogy folyamatosan is módosíthatja az edzéstervedet, ha látja, hogy elkezdődött a tested átalakulása és egyre vékonyabb és izmosabb vagy.

Próbálj ki valami mást

Mielőtt kifizetnéd az éves tagsági díjat az edzőteremben, tényleg gondold át, hogy valóban ezt akarod, vagy csak fölösleges pénzkidobás lenne az egész. Mielőtt megveszed a terembérletet, esténként menj el futni, vagy csak ugorj le a közeli parkba, és végezz saját testsúlyos edzéseket. Ha egy hónapon keresztül nem csökkent a kitartásod és még mindig arra vágysz, hogy az edzőteremben izmosíts és végezz gyakorlatokat, akkor vágj bele, mert bizonyára nagyon erős az elhatározásod és az elszántságod.

Megvan benned a kitartás?

A fogyókúra voltaképpen egy hosszútávú projekt, de inkább ne is fogyókúrában, hanem életmódváltásban gondolkodj. Mert hiszen, ha sikerült lefogyni, ha a tested olyan átalakuláson ment keresztül, amire vágytál és tudod is, hogy mennyi munka van benne, soha többé nem szeretnél majd újra egészségtelen ételeket fogyasztani és újra elhízni. Ezért az edzőterembe járást, tekintsd új életed egyik, azaz a kezdeti szakaszának.

Kapcsolódó cikkek

A fotók is - Mit mondd rólunk egy-egy fotó? – árulkodnak rólunk.

Mit mondd rólunk egy-egy fotó?

Egy-egy fotó sok mindent elárul rólunk. Ez a cikk azoknak szól, akik nem tudják, hogy mit kezdjenek a kezükkel, vagy hogyan pózoljanak, amikor fotózzák őket.

Az órát sok funkció miatt - Az óra 5 funkciója a férfiak szerint –viselhetik a férfiak.

Az óra 5 funkciója a férfiak szerint

Miért is visel sok férfi karórát? Miért is olyan fontos számukra? A cikkben, a karóra 5 funkcióját soroljuk fel.

Sok tápanyag segíthet - A férfiak is rettegnek a hajhullástól. Hogyan előzd meg? – a hajhullás megelőzésében.

A férfiak is rettegnek a hajhullástól. Hogyan előzd meg?

A férfiak is félhetnek az idő előtti kopaszodástól. A jó hír az, hogyha nem genetikai okai vannak a hajhullásnak, akkor akár még megelőzhetővé is válhat.